ÅH, skolan har börjat igen! Jag vet att typ hela Sverige har lov denna veckan, men inte jag. Förra veckan var the one för oss goá och glada göteborgare. Jovisst.
Kom försent för första gången i morse, inte på grund av mig själv utan på all trafik. I vanliga fall tar det ungefär 25 minuter att komma från dörren till skolans dörr, men inte idag. Då jag inte fick komma på två bussar fick jag vänta i en halvtimma. Sedan var bussen sjuuuukt sen och väldigt långsam i trafiken. Nästa problem var att alla spårvagnar i Göteborg var kassa, och min råkade köra fel! Så fick man gå från en annan hållplats på motsatt håll, jippie. Skoldagen slutade i alla fall bra med betygssnack som gjorde mig sjukt glad, sista lektionen inställd och ett trevligt meddelande från en kompis. I like this!

Nu blir det plugg och sedan gymmet, och såklart mer plugg.
Wazzup at yo' place?

Kommentarer
Postat av: Cea

Åh vad skönt, slipper man koncentrera seig för att läsa din blogg :P

2010-02-22 @ 19:40:29
URL: http://badorgoodangel.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0