Ojoj, ingen bloggning igår. Jag tycker nästan att ni borde tacka mig, för hade jag bloggat hade det bara blivit något om min speedbakning, min stress och nervositet. Inte kul! Nu däremot; all stress, nervositet, hunger och törst är borta. Jag är alltså på väldigt bra humör för tillfället. Inte en läxa jag behöver anstränga mig för förräns nästa torsdag. Som grädden på moset (euuw) har jag fått reda på att jag fick grymma betyg både på tyskaprovet och engelskaprovet, wihoo. Det enda jag kan säga är GÖÖÖÖTT!
Har tillbringat dagen från klockan kvart över åtta till sju i skolan, av roliga anledningar. Har varit en toppendag, alltså. Puss på alla som gjorde den underbar, speciellt Ida!
Blir att se film, fixa naglarna och bara ta det lugnt ikväll, myspys alltså. Superskönt, var ett tag sedan känns det som, trots att det bara var en vecka sedan jag hade lov. Men tiden går långsamt ibland, och det kanske var bra i alla fall.

Saknade mig igår?
sötnosar!

sweet Ida och fiskiga jag i höstas.
Visst är vi snygga? ;)

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där jag tävlar ut smink. Var gärna med.



http://www.lovemercury.se/2010/february/tavling-vinn-smink-fran-elf.html

2010-02-26 @ 22:31:08
URL: http://www.lovemercury.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0