Usch, har nog haft den tråkigaste dagen på länge! Har försökt fixa så att mina inval blir riktiga, men det är lite svårt. Jag kan inte hjälpa att jag är sjuk när jag ska lämna in mina papper, ska jag bli bortprioriterad då? Försökte få svar men det gick inte så bra.. Får hoppas att det löser sig!
Har inte gjort något vettigt idag. Förutom att dricka blåbärssoppa. Har druckit en halvliter nu, höhö. Är dock det enda jag fått i mig på två dygn, nästan. Ska försöka äta lite riktigt imorgon, är inte sådär jättesugen på mat men jag måste ju ha något i mig. Blir helt skakig när jag reser mig upp, måste krypa ner för trappan för att försäkra mig om att inte svimma och dö, haha. Känner mig lätt handikappad, men det är faktiskt lite roligt. Jag är helt konstig och kan inte styra över mig själv. Hemskt, men sant. Men alla vet väl hur man blir med vinterkräksjukan i kroppen? Ja, precis. Konstig och lite vimsig.
Imorgon ska jag städa, plugga, plugga och plugga. Sångteknik, engelska och svenska är det som ligger högt på prioriteringslistan. En del piano hade varit skönt att förstå också. Har ju hela dagen på mig, så det går säkert bra. Måste vara hemma imorgon också, men det känns ganska skönt. Lite tråkigt bara, men jag har så himla gulliga kompisar som hör av sig på telefon så det blir inte så farligt ändå. Man märker att man saknar dem när de inte är jämte en hela tiden.
Okej, varning för tråkigt inlägg här va! Nu ska jag ta och ge mig, ska nog sova trots att jag inte alls är trött. Sov lite förut idag, och har ju inte precis ansträngt mig något vidare. Wish me luck! 

Hey, vad jag saknar gothia! Bästa veckan under hela 2009. Åh! 

Allt bra med er fina förresten?
Vare sig det är bra eller dåligt tycker jag att ni kan bli på bättre humör genom att klicka på bilden nedan!


Kommentarer
Postat av: Emmelist

Vill verkligen tacka för att du var med i positiva tävlingen, damn vad man mår bra av att läsa om alla era saker som ni e bra på! :D

2010-02-09 @ 12:19:22
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: josefin

svar:

aha, ajdå!

det är inte så bra med mig, huvudvärk :/

2010-02-09 @ 13:40:51
URL: http://lillanduvet.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHA den bilden är så himla ful

2010-02-09 @ 14:13:40
URL: http://fridasusanne.blogg.se/
Postat av: frida

Nejdå, kära syster, du är så snygg så :)

2010-02-09 @ 14:14:38
URL: http://fridasusanne.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0