Hej flickor och pojkar, tanter och farbröder. Och hej till alla er som inte tycker att ni passar in i den kategorin.
Har precis kommit hem från ett himla mysigt, roligt, lärorikt och trevligt körläger. Jag har haft en rolig helg och jag är verkligen glad över att jag inte bangade. Tack till alla som var där och gjorde det roligt!
Ska se film snart, orkar verkligen inget annat. Men först, det är alla hjärtans dag idag, remember?

Who is going to be your valentine? Vem ska du fira med? Vad ska ni göra?
Jag har ju firat med körerna, men annars ska jag ge kärlek till mig själv idag, haha. Men det kan också behövas ibland, right?

Kommentarer
Postat av: mikaela

Jag firade med två supermysiga kompisar från klassen :) En underbar kväll!

2010-02-15 @ 11:27:37
URL: http://storyofmikaela.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0