Kom ni ihåg inlägget där jag skrev om tidningsprenumerationen man kunde få gratis? Här kommer lite mer info, för jag antar att det inte bara är jag som vill ha en grym prenumeration på en av många valfria tidningar gratis? För oss bloggare är det enkelt, ni besöker bara en av länkarna ovan eller klickar HÄR för att komma till inlägget där bättre instruktioner finns.

Vilken är er favorittidning? Vilken hade du valt? Jag hade ju inte tackat nej till typ Cosmopolitan, någon träningstidning/hälsotidning eller typ Elle. Veckorevyn prenumererar jag redan på! Gillar de flesta tidningar, tycker om att läsa innan jag lägger mig. Har nog läst varenda tidning jag har (vilket är en del) ett flertal gånger.
Grym deal, heja tidningskungen.se!

Kommentarer
Postat av: Ester

Tack sötnos!

Jag kan säga detsamma om din blogg. =)

Ha det bra!

2010-02-17 @ 22:02:57
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0