Haha, jag vet att bilderna är råfula. Men ni anar inte hur trött jag är just nu! Råseg i benen, har varit ute och gått hela dagen. Shoppat för fulla muggar, sedan promenad. Allt i platta sneakers, inte bra. Fick med mig en jättesöt blus, ett volanglinne, en BH, ett mobilfodral, cykelbyxor och tre liter jordgubbar hem. Värt! Gillar egentligen inte cykelbyxorgrejen men tänkte att det är snyggt nu när vi åker utomlands, istället för att ha långa leggings under tunikor. Så jag slog till, i alla fall. Jag vet att jag har köpt en aning för mycket saker i somras, men så är läget. Jag har ju haft råd! Jeans blev det förra veckan också, tror inte jag nämnde det? Behövdes i alla fall! Ska försöka ta kort imorgon, orkar inte ikväll. Tror jag ska städa garderoen istället, det är lika behövligt ska jag få be att tala om. Okej, men vi ses imorgon? puuuss <3

Kommentarer
Postat av: ToveSteinwall

sv: Tack så mkt! =)

desamma!

2010-07-13 @ 23:35:14
URL: http://differens.blogg.se/
Postat av: emelie

fin blogg, och såå söt:) <3

2010-07-14 @ 11:09:39
URL: http://eemeliecaroline.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0