Ganska nyss hemkommen från kusinkalas, alltid lika trevligt. Nu är jag jättetrött, dricker te ur min egengjorda temugg och myser framför facebook och bloggar tillsammans med ett grymt lovsångsalbum jag hittade på facebook. Perfekt kväll när det regnar ute! Mina ben är fortfarande sega, har varit ute och gått i fyrtio minuter precis. Såg en räv, konstigt nog. Gjorde nämligen det igår också, fast på helt andra sidan staden jag bor i. Och grodor kryllar det av överallt, läbbigt! 
Just det, jag lovade er att visa tröjan jag köpte igår. Men kamerabatteriet är slut så får ladda det. Har shoppat ännu mer idag så vi tar två flugor i en smäll imorgon, okaj? 
Sov sött mina godingar <3

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Kanske för liten just nu, men drömma får man alltid ! =) natti natti !

2010-07-09 @ 04:24:06
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Eroooticaaa

gud vad kul att du gillar den :)ja sex är riktigt kul! Tacktack!<3

2010-07-09 @ 07:08:16
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0