taskig hållning, haha

Vaknat, ätit frukost och börjat städa garderoben. Orkade inte igår, haha. Ska tömma hela och bara hänga in det snyggaste och det som jag använder. Inte massa kläder som lillebror har haft där i fem år. Inga gamla, tråkiga trosor som man bara inte orkar slänga. Inga t-shirtar från förskolan. Nepp, varför har jag sparat på sånt? Hm..
Ska träffa bästa Johanna idag också, hon har kommit hem från språkresa och jag är pepp på att se henne! Var sjukt längesedan känns det som, tre veckor är inte normalt för oss. Träffade Jenny och Clara igår och fick höra allt om deras resor så nu är det Johannas tur. Efter det blir det förmodligen en träff med Joel och sedan ännu mer städning av mitt rum. Och göra klart mitt fotoalbum. Yees, det blir en dag där jag har mycket att göra - just the way I like it.
Vad hittar ni på idag?

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0