Hallå alla góingar! Jag är helt slut, mina fötter är svullna och gör ont. Men jag är glad ändå, har haft en skön dag. Såhär borde det alltid vara! Sov till typ tolv, vid två drog jag och Jenny in till stan för att hänga med Egypterna igen. Kul och lite äckligt, några fler där än igår som vi har lite emot.. Shoppade lite och satte oss sedan i hamnen efter en god middag från Deli Fresh på kungsportsplatsen. När jag kom hem vid typ tio träffade jag  Miranda för en långpromenad, och kom inte hem förrän nu. Men det är gött att jag rört mig så mycket, har ätit för mycket onyttigt det senaste. Ändring imorgon, och därmed basta!


gissa vad som finns i påsen? 
jag berättar imorgon!

Kommentarer
Postat av: F

stackars fötter då ;)

2010-07-09 @ 16:06:52

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0