Jag är kär! Min nya favoritfilm, helt klart. För er som varken sett filmen eller läst boken har ni missat något. Spring och hyr film genast: Honungsbiets hemliga liv. En verkligen vacker film, jag börjar nästan aldrig gråta till annat än Titanic men den här fick mina tårkanaler att svämma över. Jag blev rörd, glad och ledsen på samma gång, underbart! Boken med samma namn kommer absolut sträckläsas på Rhodos i sommar, om jag hinner åka till biblioteket och låna den.

Stort + för att Dakota Fanning är en grym skådespelare som jag är helt förtrollad av!

Har ni sett den? Vilken är er favoritfilm?

Kommentarer
Postat av: jennifer♥

Sv: hihi ja eller hur :)

Vad handlar filmen om?

2010-07-05 @ 03:09:39
URL: http://jenniiem.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0