Morning! Elle aa, klockan är visst redan efter halv ett men jaja. Jag vaknade ganska tidigt och gick upp och kokade gröt - love. Sedan var jag överambitiös och gick ut och rensade ogräs, trots min förkylning som inte gett sig än. Och där ute har jag varit tills nu. Smultronlandet är nästan klart och jag har gjort en egen liten del i trädgården där jag ska odla sallad och sådanna gottigheter, mumma! Älskar trädgården på sommaren, finns så mycket gott. Rabarber, svarta och röda vinbär, krusbär, äpplen, plommon, körsbär (!), smultron, hallon och snart en massa sallader då. Gott och nyttigt, ibland struntar jag att äta frukost och klättrar upp i körsbärsträdet och bara äter tills jag får ont i magen. Sommarkänsla!

sånna här filurer finns det också en del av, förstås! älsklingskörsbär i bakgrunden <3

Nu blir det iväg och handla grejer till mitt släktkalas imorgon - jajamen, Hanna goes 17! - och ett par skor om jag hittar dem i rätt storlek. Börjar bli lite skokris. Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: O L I V I A T H E B E S T

jag köpte bara ett par shorts :p

2010-06-05 @ 20:55:24
URL: http://ooliivias.blogg.se/
Postat av: mmautildah

Ja visst äre! :D

2010-06-06 @ 10:04:34
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0