Åh, ni anar inte hur skönt det är att jag äntligen har kommit hem och slipper arbeta i det där sjukt irriterande köket som man fick ångest av att vara i. Sommarjobbet har varit totalt misslyckat, jag har vantrivs och Jenny likaså. Egentligen tror jag att det är ett grymt ställe att jobba på, men husmor och tanterna i köket var verkligen inte trevliga mot oss! Därför är jag lite seg i skallen, jobbat som en slav i en vecka. Städa toaletterna, hämta mat, passa upp på tanterna, diska (dygnet runt, helt sjukt!) och aldrig känt sig som en i gänget. Illa men sant. Aja, nu är jag i alla fall hemma och imorgon är det midsommar. Jag styrde upp lite planer för familjen, lite utöver det traditionella midsommarfirandet. Ingen dans runt stången i år. Istället drar vi ut med båten till någon härlig liten ö i Marstrandstrakten för att äta massa god mat och bara ha det jättegott i det fina vädret. Låter grymt i mina öron och de andra verkar ganska sugna också. Hurra!



Har kikat lite på stan idag efter en mysig fika med Henrik. Köpte en tröja på rea och ögonfransfärg, så blir att färga ikväll. Är ju grymt att slippa måla mascara för att gå ut på strandet, och sånt. Kan vara bra nu när jag ska utomlands med familjen strax, jag och mamma kikar resor just nu. Blir antagligen Tunisien, Cypern, Turkiet eller Grekland. Bikini kan behövas inom en snar framtid så har tittat lite på det också, hittade en del snygga men de flesta var inte min stil så vill inte lägga pengar på dem. Visar lite bilder ikväll! Kyss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken fin bloggheader du har :D

2010-06-25 @ 00:06:48
URL: http://carolinewalllin.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv: Tack! Vad gör ni på midsommar då? :D

2010-06-25 @ 09:19:07
URL: http://carolinewalllin.blogg.se/
Postat av: daniela

vulken söt bild :D

2010-06-25 @ 09:30:29
URL: http://danielaforsberg.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv: Åh va mysigt! :D Vi får besök av mina kusiner :) Hoppas ni får trevligt :D

2010-06-25 @ 12:02:33
URL: http://carolinewalllin.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0