Jag har haft en gó dag. Halvdeppat över att jag har lite ont i munnen men annars har det varit perfekt. Första dagen på länge då jag bara tar det lugnt, gör vad jag känner för utan att ha massa läxor och grejer i bakhuvudet. Nu är det äntligen sommarlov på riktigt! Soligt har det varit också, gick ut och la mig en timma imorse. Sedan bar det av mot Allum med bror och hem kom  jag med en klänning och ett halsband. Lite tröstshopping sådär. Finns en hel del fint där ute som jag är sugen på, men jag ska på stan med mormor på torsdag och först då får pengarna rulla. Snart blir det film för att sedan avsluta dagen med en skön kvällspromenad och en tallrik glass - vilket får kompensera kalorierna jag inte får i mig i vanliga fall, höhö. Soppa för andra dagen i rad, ingen lunch och yoghurt till frukost. Men jag klagar inte, älskar Keldas karibiska! Ni som inte smakat måste göra det, den är hur god som helst! I vanliga fall brukar vi inte äta det så ofta då min familj inte tycker precis som jag, men nu har jag inte så mycket val. Ibland är det bra att vara halvt handikappad.

ah men kul att jag inte kan le vanligt..
trötter!
Vad har ni haft för er idag?

Kommentarer
Postat av: Amy

You look great :)

2010-06-24 @ 21:38:40

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0