Mornin'! (tänk typ cowboydialekt så blir det grymt, höhö)
Antingen så undrar ni säkert vad jag gör uppe kvart i sju en vanlig slapp tisdag eller varför jag sitter framför datorn när min buss går om tio. Eller så gör ni inte det. Men jag tänkte ha världens utläggning ändå; Jag är sjuk.
Yes, 38,4 grader celsius visade termometern imorse. Var egentligen av en slump jag kollade, mådde kasst igår och har knappt sovit inatt heller. Åh det är hemskt att vara sjuk! Har varit det mycket senaste året, faktiskt. Typ fyra gånger - ovärt! Antagligen för att jag är van vid alla gamla grundskolebakterier som man typ blivit resistent mot, och nu plötsligt andas på både den ena och andra förr okända gymnasieeleven. Det är ändå värt, tycker jag. Det jag är mest irriterad över är att jag missar grymt mycket i skolan, menmen. Jag vill inte smitta ner alla andra där i alla fall. Hemma och pilla på ny design (!), plugga natur/matte/bibel/tyska/gehör och ta hand om min magsjuka (jaa, det är värre, stackarn!) syster. Härlig dag jag har framför mig, känner jag. Solen är ju uppe och på sitt bästa humör idag, kunde inte jag också få vara det? Tydligen inte. Fast jag kan medge att det är ganska gött att ta det lugnt, slippa stressa och bara känna att man hinner för en gångs skull. Faktiskt.

När jag var sjuk i vintras var jag ju tvungen att underhålla mig på något sätt, haha.

Någon som har designtips förresten? Har ingen aning om hur jag vill ha det men får väl knepa och knåpa lite.. Tips välkomnas såklart! Jag tänker varna er om att bloggen kommer se lite konstig ut under dagen, eftersom jag ska fixa och dona. Oroa er inte, alltså ;)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Ha en fin dag :)

Postat av: Gabriella

tack :) ska träffa kille,sjdå?


Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0