Hujedamej, tiden går som kanonen på lisberg - kalasfort! Har tillbringat gårdagen som barnvakt för kusinbarnet Rasmus som var världens sötaste hela kvällen. Satt och pillade på min tandställning och tyckte väl att jag såg himla konstig ut. Söt kille! Idag har jag varit på shoppingtur med mormor och fick med mig en hel del hem. Fick hjärnsläpp när jag skulle berätta vad jag köpt så det var grymt roligt att bli överraskad återigen när jag öppnade kassarna hemma. 2 par skor, underkläder, en jeanskjol och en snygg tröja fick bli mina i födelsedagspresent av mormor och morfar, stort tack! Hann med att träffa min fina en stund innan det bar av hemåt för att packa för imon. Sommarjobb på vackra Kornö utanför Lysekil i en vecka, start imorgon. Ska jobba i köket på ett seglarläger med Jenny och vi kommer antagligen ha ganska tråkigt om vi inte livar upp stämningen, vilket vi naturligtvis ska göra. Lediga varannan dag; solasolasola! Ska bli grymt skönt att komma hemifrån ett tag även om det inte är jobbigt hemma. Men ändå gött att ha något annat för sig liksom.


Okej, back to pack som man kan säga. Note to self; glöm inte ipren i mängder! Nytt tandläkarbesök på måndag och då smäller det, hela alltet ska in i munnen och plåga mig i ett och ett halvt år. Hej kärleksfull handling! Kommer antagligen inte hålla er jätteuppdaterade då jag sitter fast på en ö resterande tid. Men ni får ha en grym vecka! Bröllop och hela tjotahejti på lördag ju, hade jag velat se även fast jag inte bryr mig ett dugg. Lite kul ändå, ellerhur? 
Ska ni se bröllopet?

Kommentarer
Postat av: Ida

Allt bra med dig? :)

2010-06-18 @ 17:38:16
URL: http://idaveintie.blogg.se/
Postat av: daniela

sv: åh gud, det lät mysigt :D

och ingen orsak sötnosa!

2010-06-25 @ 13:15:35
URL: http://danielaforsberg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0