Hej fina människor!
Ni märkte att jag inte uppdaterade igår? Och inte hann jag varna er! I alla fall, var på stan med mormor efter skolan och kom inte hem förrän kören började, så då var jag tvungen att dra iväg igen. När jag kom hem var det min skönhetssömn som verkligen behövdes. Ni vet vad som händer annars..? Hanna med mörka ringar under ögonen och ett mindre roligt humör.
Men det var en fin dag igår. Naturprovet som jag pluggat på en hel del gick vägen, kändes det som i alla fall. Och efter skolan fick jag en skinnjacka och lite annat smått och gott i klädväg utav mormor. Dessutom hann jag med en liten (!) fika med Amanda och Mr Svanå vilket ju var väldigt uppskattat. Söt pojke, söt flicka! Kan ju inte gå fel. Tråkigt nog behövde jag skynda mig iväg eftersom jag hade en dejt med mormor. As I said.

Nu blir det en knäckemacka med ost och sedan plugg, igen. Ska hålla en engelskaredovisning om Nya Zeeland imorgon, kan ju vara kul om man är förberedd. Visar er de nya plaggen senare, och min första dagens outfit (hahaha!) Ska svara på era kommentarer när jag hinner också, ni märker ju att jag är helt efter med bloggandet...
awie!

Kommentarer
Postat av: Mia

Bytte också jacka idag, så skönt! Tog handskarna till nya jackan dock, det va smart för det blev kallt i skuggan idag!

2010-03-11 @ 18:34:02
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Moiijs

sv: jooo allt är bra med mig! kom hem idag från fjällen och vi hade tyvärr väldigt otur med vädret :( det var snöigt, blåsigt och solen ville inte visa sig. det mest tråkiga var att när vi åkte hem blev det typ fint väder :P

2010-03-11 @ 19:44:56
URL: http://moiijs.blogg.se/
Postat av: hanna

hahha, de är ju de jag säger, jag kan inte välja! ;D

2010-03-11 @ 20:17:12
URL: http://hhannaanderssonn.blogg.se/
Postat av: ajsa

hehe :D



taack =)(A) allt väl annars då=)??? kram på dig

2010-03-11 @ 20:40:34
URL: http://ajsa.bubbleroom.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0