Hej allihopa!

Hanna gav mig äran att gästblogga lite bara för att jag är hemma o är sjuk så jag missar att åka skidor idag :o

Just nu sitter jag o videochattar eller vad det heter med Hanna herself, Karlo och Josse! Vi är ganska så flummiga haha! Dessutom så äter dom kladdkaka (inte Hanna, hon tävlar tydligen..) och det känns ju inte så himla bra, men jag överlever väl, I guess. Dom förgyller i alla fall min dag!

Hm ja… Imorgon ska jag till skolan igen o då får jag träffa dom igen! Jag har kommit på att våran klass är väldigt bra, eller jag har vetat det hela tiden men nu vet alla andra det också (y)

Jaop det var allt jag hade att säga just nu, ha det finemang!

Puss o kram skumbanan!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofie- Ännu en Blondin

sv; JA ;) älskar lite annorlunda saker sådär..allt bra annars?? Kram

2010-03-02 @ 20:58:04
URL: http://soffif.blogg.se/
Postat av: Amy

That is what I call a cutie pie! Awesome hair :)

2010-03-03 @ 18:32:27
Postat av: ida

Jag har en känsla av att du flikade in med en parentes! Men det är bara en känsla jag har... haha :)

2010-03-04 @ 17:05:19

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0