Åh, jag blev hur glad som helst när jag äntligen fick sitta ner och skriva ett litet arbete till skolan för en gångs skull. Saknad! Har bara haft prov hela ettan och jag älskar att sitta och skriva arbeten och låta smart. Därför jag gillar att blogga liksom, skaka bort lite smarthet genom fingerspetsarna ut på tangentbordet. Fingrarna hoppar per automatik - snabbt, vant och lätt. Jag älskar det! Speciellt när det betyder något. Kom ihåg en debattartikel jag skrev i åttan som bara kom, tog nog inte mer än två timmar att skriva klart den. Från utkast till färdig liksom. Kom ihåg att betyget blev grymt, bättre än väntat och bättre än nödvändigt, och jag var jättestolt. Sådanna moments saknar jag, när man sätter sig ner, är grymt fokuserad och bara kör. Mer arbeten tack, mindre prov som jag förhållandevis suger på! Tack :)
Nu ska jag tjöta lite på syster att hon ska fixa en grymt snygg header (och nya bakgrundsfärger såklart) till mig så att jag slipper dras med denna tråkiga design mer. Jag har inget photoshop eller några bilder på denna datorn jag har nu så andra får göra jobbet åt mig. Har i alla fall önskemål om hur den ska vara. Typ text i massa bilder, kommer bli skitsnygg om den blir som jag vill! Ska ut på promenad också, rensa huvudet och andas. Har typ inte ätit något idag så har inte mycket energi, men det får jag om jag går ut så borde verkligen. Lockande väder också, love.

Något som stör mig något sjukt är att alla treor på min skola är superglada just nu. Inte därför jag stör mig, utan på faktumet att de är på treornas avslutningsbal och har världens party och jag och resterande ettor får inte gå. Klart, jag vill inte ha massa "småglin" omkringrännandes när jag firar studentbal, men det är ju inte förrän om två år och då kan reglerna ändras tillbaka till inga ettor. Okej?
Någon av er som ska på/har varit på bal i år? Jag är sotis!

Kommentarer
Postat av: AMY

IM GOING TO A PROM!!!

2010-05-27 @ 17:02:01
Postat av: pauline

Hej tack för komentaren!

du e också jättesöt. följ gärna min blogg:D

så följer jag din

Xd

2010-05-27 @ 19:36:07
URL: http://pauline97.loggplatsen.se
Postat av: Carrou & the bird

Sv: Tack så hemskt mycket!



Vilket jättefint foto på dig!

2010-06-01 @ 14:50:35
URL: http://carrou.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0