Idag har Hanna gått och blivit med paket. Gissa vad jag har fått på posten av grymma Jewel.se? Jag lovar att visa er imorgon, men tills dess får ni gissa!
Har sprungit 5 kilometer idag. Galet bra! Sjungit i några timmar också. Övat inför julskivan som ska spelas in. Haft kvadratdejt med Hank, Wilmer och goaste Hannah också. Hon är en sådan där tjej som man blir avundsjuk på. Gissa varför? Jo, hon är uttagen till Göteborgs Luciatåg. Hennes grymma föräldrar hade anmält henne i smyg - hur grymt? Väldigt!
Konsert nyss också, jazz som absolut inte är min favorit. Så som Ida sa: "Det lät som om de gick på droger". Agree! Men för tillfället är jag positiv; det är ju över nu. Aldrig mer ska jag behöva tvingas lyssna på jazz med skolan. Gött!
Pluggkväll nu. Härligt... Historia A  - here I come!

Kommentarer
Postat av: sloarez - UDDEVALLAS ÖGONSTEN !

sv: var på teneriffa :D

jo det är fint! jaa nu är det ju snöstorm (N) haha

2010-11-09 @ 17:45:13
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: Frida

Fuuuuskigt!

2010-11-09 @ 17:54:37
URL: http://fridasusanne.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0