Min kväll igår var helt värdelös jag var jätteledsen och deppig. Tack och lov att jag vaknade upp på rätt sida idag trots att jag inte somnade förrän jättesent. Och tack och lov för att jag har världens bästa som försökte göra mig på bättre humör. Han är finast i hela vida världen. Idag har allt flytit på som vanligt. Stannade kvar efter skolan för att spela lite orgel i kapellet på skolan, har läxa tills imorgon. Var riktigt mysigt faktiskt, och allt bara fungerade som det skulle. Tänk om jag blir värsta orgelproffest, haha. Kan i alla fall en psalm nu, med både pedal och två tangentbord. Galet bra, jag som inte ens har haft en riktigt lektion än.
Blir engelskaplugg för hela slanten ikväll, jag ska snart äta pizza och sedan sätter jag mig med min engelskabok hela kvällen. Ganska ambitiöst och verkligen nödvändigt. Bokrecension på boken imorgon och jag har bara läst sextio sidor. Ibland undrar jag varför jag klassas som pluggis alltså... Vad händer för er ikväll? Ni missar väl inte biggest loser?

Kommentarer
Postat av: elin amour [onefabulous.blogg.se]

Nu är vinnaren av dagens blogg dragen, kika in i min blogg och kolla om det blev du :)

Om inte, får du en ny chans imorgon!PUSS

2010-10-18 @ 21:37:44
URL: http://onefabulous.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Det ser bara ut så isf, för det enda jag har gjort på den bilden är att lagt på skärpa och konstrast :P

2010-10-18 @ 21:40:23
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: lovisa

Godmorgon:) är allt fint?

2010-10-19 @ 08:38:25
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0