Har spenderat tid i överdrivet vackra trädgårdsföreningen idag - åh vad hösten är underbar! Ida och Johanna har fått göra min dag, vi har varit riktigt tjocka men det är så det ska vara. Cupcakes, kokosmuffins, varm oboy, kexchoklad och kanelbullar - vem hade inte velat hänga med oss en dag som denna? Ska sägas att jag fortfarande är mätt och hoppar över middagen idag. Klockan är ändå så mycket. Kom precis hem från gospelkonsert med min syster, riktigt fin gudstjänst tycker jag. Körledaren sjunger fantastiskt och man får rysningar när pianisten spelar. Jag blir så inne i det hela att jag ens glömmer bort att jag är där. Ser antagligen sur och efterbliven ut där i kyrkbänken, men jag är bara helt bortkopplad. En sådan härlig känsla! 

Åh,
ni måste få veta vad som hände mig idag! Jag blev så glad att det var svårt att sluta le efteråt. Jag satt på en bänk utanför kyrkan i stan och läste, omringad av gula träd och marken full av brunrödgula löv. Plötsligt kom en kille ~25 gående och stannar en bit bort från mig. Jag tittar upp och möts av ett jättevarmt léende, hela ansiktet bara strålar. Jag kan inte låta bli att le tillbaka och så säger han: "så fin du ser ut när du sitter där", och sen bara går han. Himla fint, jag blev både överraskad, förvånad och väldigt lycklig. Att världen är så bra ibland!
Min telefon har förresten haft lite krångel idag, verkar inte som att sms har kommit fram och samtal mottagits. Dessutom har vissa sms verkar helkonstiga och antagligen kommit senare än tänkt. Ursäkta mig, det är nog tele2 som är lite snurriga idag!
Sov sött snart, mina höstkärlekar <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv; jadå, idag mår jag bra :) Ska hem och öppna ett försenat födelsedagspaket sen :D

2010-10-11 @ 10:29:16
URL: http://starofusa.blogg.se/
Postat av: MATILDA

superfin bild ! :D

2010-10-11 @ 11:03:11
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: Emmelist

hösten är rätt vacker ändå :)

2010-10-11 @ 12:24:01
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: zandra- en helt normalt konstig tjej

jo den har varit bra

gör du då?

2010-10-11 @ 13:38:15
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: therese

sv: haha jag är alltid megatjockis :D

gött, ska vi följa varandra?

2010-10-11 @ 16:05:13
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/
Postat av: Emelie

så himla fint ute just nu. Måste gå ut och knäppa lite bilder någon dag :D

2010-10-12 @ 12:16:19
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Tele2

Hej Hanna,



Det är tråkigt att läsa att du upplever problem med samtal och SMS. Jag rekommenderar dig att starta om telefonen minst en gång per dygn, just för att undvika att telefonen tappar kontakt med nätet. Skulle inte detta hjälpa bör du testa ditt SIM-kort i en annan telefon för att utesluta telefonproblem.



Kvarstår problemen i den andra telefonen kan du ringa kundservice på telefonnummer 0772-25 25 25 för vidare felsökning.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2010-10-12 @ 19:38:30

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0