Jag säger då det, stockholm är för visso grymt men hur bra huvudstaden än är kommer jag nog aldrig slitas från staden med stort G - Göteborg. Välkommen hem säger jag till mig själv! Klassresa (med alla tvåor på LM iofs) i Stockholm sedan i tisdags och nu är jag hemma igen, skönt men lite tråkigt. Jag har haft det perfekt och är på riktigt bra humör trots att jag städat (jag har nog aldrig städat såhär seriöst, tillochmed svabbat golven ju - haha!) hela morgonen. Gäster ikväll, och inte vilka gäster som helst. Efter drygt 5 månader ska pojkväns familj och min familj bli bjudna på mat av deras kärlekskranka - av mig och Henrik alltså. Ska hoppa in i duschen snabbt och bli av med klorindoften i mitt hår och sedan drar jag och Mr iväg för att handla. Bilder kommer ikväll eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: 17 år och ung mamma

det är lugnt :) ja tack detsamma , allt bra ? :D

2010-10-16 @ 13:28:08
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: 17 år och ung mamma

härligt att höra :) jadu idag blir det nog att bara ta det lugnt :) sjdå?

2010-10-16 @ 14:23:20
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0