Åh, min fredag har varit helt perfekt. Jag vet att för vissa (hrmpf..) har den också varit perfekt egentligen. Ibland borde hjärnan kunna stängas av eller sättas på autopilot, man borde liksom inte få tänka så mycket alltid. Man borde lita lite mer på att det kommer lösa sig, trots att det är svårt att göra det! Fast förr eller senare brukar det ju alltid bli bra i alla fall.
Jag har i alla fall myst med Hank - promenenrat i regn, kollat på idol, käkat tacos och mängder med godis, sett Brokeback mountain (som för övrigt är överskattad, jag somnade tre gånger!) och bara haft det helt grymt. Min lördag lär ändå bli helt okej, plugg och hundpassning, eventuell middag med bästa tjejen och hennes gäst och sen avslutar vi det hela med en fortsättning på morgonen med Henrik eller en kul kväll i smyrnakyrkan. Snygga Amanda ska sjunga och en massa godingar är där. Vi får se lite hur allt passar ihop sen. Vad händer hos er idag?

Kommentarer
Postat av: Frida

haha två likadana bilder efter varann typ ;P

2010-10-23 @ 15:17:36
URL: http://fridasusanne.blogg.se/
Postat av: Amy

What a scary couple! ;D

2010-10-23 @ 15:32:29
Postat av: mikaela

sötnosar!

2010-10-23 @ 16:16:54
URL: http://storyofmikaela.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0