Åh, Lejonkungen i mitt hjärta! Tvåan i detta fallet. Disney gör en alltid på bra humör, speciellt klassikerna på VHS från när man var liten. Har inte sett Lejonkungen 2 på jättelänge, så var nästan som att se den på nytt. Timon och Pumba är ju helt klockrena. Exempel: Timon träffar Kovo för första gången och han presenteras som nästa kung: Tss, det där är ingen kung! Det där är en hårig maracas! Ni som tycker att det är tråkigt är antingen hjärtlösa eller har dålig humor. Jag bestämmer, så är det! Nej men seriöst, jag har blivit på bra humör och ska snart sätta på nästa Disney. Härlig sjuksyssla!

Kommentarer
Postat av: Petrajennefi

svar.

Taack så mycket :)

2010-09-29 @ 15:42:43
URL: http://petrajennefi.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv: Mina favoriter var faktiskt dem som gick vidare :) men även Björn, fast de va mest för att han kom ifrån min grannstad ;)

2010-09-29 @ 16:07:06
URL: http://josefinek.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0