miss babyface! 

Haha, jag inser hur dålig jag är i samma stund som jag inser att detta nästan är första gången på lovet jag sitter stilla vid datorn utan att behöva dra någonstans inom en väldigt snar framtid. Har precis kommit hem från gårdagens kväll hos Jocke (tack för sällskap Mimmi, Hedvig, Emmy, Jocke och Hank!), morgonens Wallanderfilm med Henrik, hans kusinkalas och lyxmiddag med allt man kan önska hemma hos Vilma, tillsammans med Johanna, Clara och Jenny - the fantastic five, haha. Tack fina Vilma!
Ska verkligen bli gott att krypa ner i sängen nu, helt själv. Ibland saknar man ensamheten lite, även om det inte är särskilt ofta. Blir att försöka sova länge och verkligen stressa av imorgon. Jag njuter som en gris av att ha lov i detta underbara väder med fantastiskt sällskap dagarna i ända, men jag inser att jag måste ta det lite lugnt också. Och det ska jag som sagt göra nu - gött. Förhoppningsvis är det sol imorgon så att jag kan ligga ute och gotta mig på altanen hela dagen. Åh!
Hur mår ni, finisar? ♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0