Tumblr_lfn3nmubes1qg6z6no1_500_large_large
jag vill ha!

Ja, ännu en tråkig, historisk rubrik. Olyckligtvis präglas även idag av detta tråkiga historiapluggandet. Slutspurten idag, skönt det i alla fall. Har haft en undebar morgon hos Henrik, fattade liksom inte att jag var där. Trodde jag drömde. När jag åkte till tandställningstandläkaren kom den bistra verkligheten som en vindpust i mitt nyvakna ansikte. Spände överkäken, ska tillbaka om 6 veckor och byta båge där nere också. Fotografera och se så att allt ser bra ut, så att jag kanske får ut den snart. Det hade varit lycka!
En annan olycklig händelse är att jag fått lite feber. Och blivit förkyld. Känns snorig i hela huvudet. Ögonen rinner. Jag får inte vara sjuk imorgon på provet. Vill kunna fokusera till 100%. Efter provet har jag verkligen ingenting jag måste plugga, känns fantastiskt skönt. Ska gosa ner mig i sängen och bli frisk. Men det är i inte förrän imorgon. Verkligenheten kallar igen, och tvingar mig att plugga färdigt. Så mycket att göra, så lite tid.

Fast jag är nog glad ändå.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej allt bra?:)

just nu har jag en tävling med josign där du kan vinna 1av9 läderarmband! om du är intresserad kan du kika bloggen:)

2011-04-05 @ 19:53:44
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0