how beautiful

Varit en sjukt lång dag. Har haft på mig mina converse i över tolv timmar. Oskönt. Har varit på stan med Josefine efter lång skoldag, och har såklart fått med mig lite saker hem. Två klänningar och tre småparfymer. Bytt en tröja som var trasig också. Funderar på klänningarna jag köpt ett tag, är ju öppet köp. Känner mig som Josefine Bornebush i Solsidan, haha.
Ska ut med kusinhund Ramses och Johanna om en stund. Sedan ska jag nog stupa i säng med en kopp te. Bara gosa. Hur skönt som helst, jag är så sjukt trött i kroppen. Ska kika på alla era fina kommentarer senare, för nu bär det ut. Tut!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh hanna jag hade velat gå ut och gå med dig! Kanske någon gång snart? :)

2011-04-11 @ 21:42:32
Postat av: Jill

Åhh! Tack snälla, snälla du :) vad glad jag blir!

2011-04-11 @ 22:51:19
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: lisacorneliaa§

Fin blogg! Allt bra? :)

2011-04-12 @ 16:26:50
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0