Igår var mina fab 5 hembjudna till mig. Jag hade lagat mat och panacotta - mumma! Blev julklappslek, skvaller och en massa mys. Tack tjejer!

Har varit på Frölunda Torg med Mamma idag. Skulle hälsa på Mormor och Morfar men de bor så nära. Fick dock inte med oss så mycket hem. Hittade en jättesnygg klänning jag tänkte ha på nyår men i kassan märkte vi att den var trasig, så där gick den planen upp i rök. Ska åka in till stan tidigt imorgon för att se om klänningen finns där istället. Den hade verkligen passat jättebra till läckra svarta pumps, strumpbyxor och något stort silversmycke. Åh! Ska även försöka hinna klippa mig imorgon - är verkligen på tiden nu.

Ska bädda ner mig i sängen med Stockholm Rosé och somna sött efter att ha varit ute och rört på mig hela dagen. Skönt!

Kommentarer
Postat av: BELLA - BELLZORS.SE ♥

Bloglovin'byte? Säg till när du lagt till mig isåfall så lägger jag till dig direkt efter! ♥



KRAM PÅ DIG! :D

2011-12-29 @ 23:26:37
URL: http://bellzors.se
Postat av: clara

tack för i tisdags bäbisen!

2011-12-30 @ 10:10:21

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0