Längtar tillbaka till Budapest med min bästa..

Var på Allum en sväng för att kolla rean, och blev besviken. H&Ms rea bestod av varor som varit på rea i evigheter och vissa affärer hade knappt någon rea alls. Med mig hem fick jag i alla fall en liten present till tjejernas julklappslek imorgon, en vanlig tvål och en fin mugg. Ja, jag är besatt av fina muggar. Men det blir ju kul sen när man flyttar hemifrån! Antar att jag kanske är lite besatt.. Fina temuggar, lattemuggar och söta koppar alltid tas emot av mig med öppen famn! Haha.

Ska slå paket till min bästaste Johanna. Sedan ska jag fixa med mitt gamla fotoalbum och börja med ett nytt. Kvällen kommer att bestå av en PW i mina nya Reebook Easytones och sedan mys med te och Cosmopolitan. Skön kväll!

Kommentarer
Postat av: BLOGGEN SOM SKA HJÄLPA UNGDOMAR

Hej!

Jag har startat en blogg där jag ska börja hjälpa ungdomar med olika saker. Gå in och läs så kommer du förstå vad jag menar.



Varenda krona som kommer tjänas på bloggen kommer jag att lägga på ungdomar som behöver något!



Kram

2011-12-27 @ 15:05:33
URL: http://emsblogg.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra jul! Jag tänkte kolla om du skulle vilja göra ett bloglovin-byte? I så fall är min adress den här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannalitensse Lägg bara till mig och skicka din länk så lägger jag till dig :) Om inte, så önskar jag dig även ett trevligt nyår :) Kramar!

2011-12-27 @ 20:06:53
URL: http://Sannalitens.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0