År 2011 har varit ett väldigt bra år! Det har faktiskt varit ett av mina arton bästa år, måste jag säga. 

Jag har så många minnen, tänkte delge er några. En av höjdpunkterna var utan tvekan Budapestresan jag gav till Henrik i födelsedagspresent. Vi hade det så fantastiskt bra och jag kände mig lyckligast i världen där. Min födelsedagpresent från Henrik - att åka till Skagen - var också så otroligt bra! En annan höjdpunkt var att jobba och hänga på Peace&Love med min bästa Johanna. Det var en jätterolig upplevelse att vara på körfestival i Graz i Österrike i somras, och att jobba på Gothia Cup var som vanligt väldigt roligt. Rhodos med familjen var jätteskönt och det var riktigt peppande att börja trean. Luciadagen med klassen var sjukt rolig och väldigt intressant och första utgången efter min artonårsdag var riktigt bra!  Jag lärde mig att dricka kaffe och så hängde jag på P3 Guld med min syster. Jag och Henrik hade världens mysigaste Alla hjärtans dag och jag har blivit mer kär i honom för varje dag som gått, nästan. I början av året var det lyxbrunch hos Vilma med fab 5 - bästa frukosten någonsin! Med fab 5 invigde jag även sommarlovet med den weekend på landet. Tandställningen försvann någon gång innan höstlovet och numera lever jag nästan som en fri kvinna, haha. Håkankonserten i Juni var så galet bra och efter det var jag på x antal konserter 2011. Jag köpte iPhone och blev lycklig när jag lade ett ord för 144 poäng på Wordfeud. 2011 var också det året jag inte var singel en endaste minut. Värt att komma ihåg, haha! Jag började även övningsköra (sent, okej) och satsar på körkort 2012! 

Ja, 2011 var som sagt ett bra år. Förväntningarna på 2012 är såklart skyhöga. Det kommer att bli ett annorlunda år eftersom jag tar studenten och plötsligt måste bestämma över mitt liv lite mer. 2012 är det oklaraste året någonsin för min del, men det kommer att lösa sig. Jag kommer att ha kommit på vad jag ska göra tills det är dags att ha bestämt sig. Jag ska i alla fall lyssna till mitt hjärta och gå min egen väg, hur töntigt och klyschigt det än låter. Det är ett av mina nyårslöften! Ett annat är att jag ska bli bättre på att spara mina pengar, kanske lägga undan lite mer varje månad. Jag ska forstätta med mina powerwalks så att vanan inte försvinner, och så ska jag hålla kvar kontakter med mina klasskompisar även efter studenten. Sådant är jag så dålig på! Vad har ni för nyårslöften? 

Jag hoppas att ni får en fantastisk kväll och ett fantastiskt 2012 

Kommentarer
Postat av: frida

bortsett från att vi var på Kreta men aa....

2012-01-02 @ 22:51:26
URL: http://fridasusanne.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0