Eftersom jag inte har så mycket för mig sitter jag istället och letar inspiration. Inspirerande bilder, bloggar och människor. Texter, saker och annat fint. Jag tycker ju om att göra det, och att längta efter en tid då jag kan få användning av inspirationen. Idag föll jag för något jag inte lagt märke till förut. Stora ramar med mängder av bilder i. Har tyvärr ingen plats för det i mitt rum just nu, men någon gång i framtiden hade jag absolut kunnat tänka mig att ha en gigantisk ram med en massa minnen. Så snyggt och roligt att se på! Beställde precis hem mina och Henriks Budapestbilder, men de får nog åka in i ett fotoalbum så länge. Det är ju också fantastiskt roligt att titta i!

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

ja, är jättenöjd! :D

2011-12-25 @ 22:35:25
URL: http://heaa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0