Nästan som lilla julafton hos mig idag! När jag kom hem från skolan låg det två paket i brevlådan och väntade på mig. Ett av dem innehöll en halsring, ett örhänge och en gåva från JFR - jag älskar alla tre! Gick dåligt att fota er för att visa (ja ni ser ju kvalitén på bilden ovan liksom..) så det gör jag senare. 

Det andra paketet var stort och tungt och var en stor överraskning. I det låg helt oväntat boken Stockholm Rosé av Sophia Wolf Lösnitz - stundens hetaste chic lit! Har verkligen spanat in den mängder av gånger, men aldrig känt att jag kan unna mig den. Så snygg, med rosa sidkanter och allt. Jag älskar't! Hoppas att den är lika bra som den ser ut nu också, haha. Tusen tack Modeindustrin och Sophia WL!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Kul med paket =)

sv: nja, kanske inte den bästa vanan ;)

2011-12-20 @ 18:37:40
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: angelica

Hej Hanna!

Jag har en fråga, kan låta eller är dum men jag har läst några bloggar nu och många får "gåvor" så som du fått av jfr - min fråga är: hur gör du för att få det?

2011-12-20 @ 22:40:44

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0