Whats up med vädret? Imorse när jag var ute en snabb tur var det strålande sol och vårväder med blommor och knoppar och diverse. Ja, ni ser ju här ovan! Nu när jag precis kom hem var det minus och frost. Scheisse scheisse. Ska ju tydligen bli jättekallt imorgon på nyår..? 

Hur som helst, har varit ute och övningskört en del idag. Liten roadtrip med mamma. Stannade på diverse olika ställen (bland annat ett second hand där jag köpte en kokbok, en dvdfilm och tre böcker för sammanlagt 22 kronor. Oopa!). Var sedan på middag hos mormor och morfar och åt oxfilé - åh så gott! 

Igårkväll var det fika och bio med Fab 5. Vi såg New Years Eve - se den! Så mycket känslor vällde fram i mig, fick sitta och hålla mig själv i handen och låtsas att det var Henrik, haha. Så fin! Imorgon blir det ju också en händelserik kväll så det är bäst för mig att bara tagga ner och ta det lugnt ikväll. Ska bädda ner mig i splitternya sängkläder och läsa Elsas Värld. Gottigt!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0