42 000 kronor hade väl inte suttit fel på kontot såhär i vårtider? Nej, verkligen inte. Det är vad superpotten på bingosidan 888bingo erbjuder just nu. Vilken grej, tänk va? Vinna en massa, massa pengar. Hade varit gött, verkligen. Jag är riktigt kass på sådana där spel men drömma kan man ju alltid. Eller vänta tills man är arton.. När jag tänker på bingo tänker jag iofs inte på artonåringar, utan snarare på gamlingar i amerikanska filmer. Faktum är att jag tycker att det ser så mysigt och roligt ut att jag ibland önskar att jag själv var i den åldern då jag hade tid att sitta sådär på söndagkvällarna. Även om tid inte är ett problem längre, iofs. Nej, för på internet går det snabbt, lätt och det är säkert att spela. Inga ficktjuvar som snor dina sedlar, haha!
Hade jag fått hade jag garanterat testat, tjänat en stor kosing och sedan slösat alla mina pengar på kläder. Haha, ibland är man naiv. Men friskt vågat, hälften vunnit. Och hälften av 42 lakan är ju inte illa pinkat.. Ellerhur?

Kommentarer
Postat av: best acne treatment

Best Acne Products of the Year


Acne can bother people of all ages. It may start from the teenage years but there are instances when it can also occur as early as during your childhood years. It may be rare but as said by experts, medical investigation may be needed at this early onset of the problem.

Knowing that many are bound to think about acne, a lot of “scientists” and “business-minded individuals” tried to put a stop to it. Merging science and business altogether, acne treatments have been available in the market. They come in several forms from pills to serums to creams and to lotions.


Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0