Lång dag idag. Fast egentligen väldigt kort! Slutade vid halv tolv (kära onsdagar, puss på er!) och mötte Mormor och Morfar på stan. Vi fixade lite saker inför deras resa till Uganda om någon månad, och så fikade vi på konditori. Mysigt! Kändes gammaldags, var typ bara jag som var under sextiosträcket. Gott var det i alla fall, fick räksallad som jag njöt av till lunch. Åkte hem till Henrik en kortis när han slutade, sedan bar det tillbaka mot skolan eftersom jag skulle ha uvecklingssamtal. Gick verkligen jättebra! Heja mig, heja mig. Hann inte ut och springa när jag kom hem, fick trycka i mig lite middag innan kören som jag inte kom hem från förräns nu. Lite sur för att jag inte hann komma ut, får bli imorgon istället. Kändes riktigt roligt på kören idag, så det var ju skönt. Körläger till helgen som jag faktiskt ser fram emot. Kan bli grymt! Gospeltema så musiken är i alla fall bra!
Welliwelli, snabb sammanfattning av dagen det där. Jag ska putsa gaddarna och sedan krypa ner under täcket för att ladda inför en ny dag imorgon. Jag ska vara bambatant! Äckligt..

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0