fröken babyface ska festa till det ordentligt ikväll!

Japp, tonight's my night! Efter en lång dag och första dagen med riktig mat sedan i fredags var jag på topphumör. Brydde mig inte om vad jag tog på mig för kläder utan gick till skolan och andades in den friska vårluften imorse. I skinnjacka och utan bekymmer. Engelskaredovisning och svenskadebatt men det löste sig bra. Köpte svarta jeans och en kamelfärgad t-shirt med Josefine efter skolan (sammanlagt 150 pix, way to go!) och sedan var jag väl hemma halv sju ungefär, blir ju hemkomst sent när man slutar sent. Har en lång lista på vad som ska hinnas med ikväll. En lista utan ångestfyllda saker, dock. De jobbiga, tråkiga momenten är redan avklarade. (dammsuga, byta lakan, tvätta.. snark!) Istället ser jag nu fram emot en grym kväll som inte behöver ta slut allt för tidigt med en massa delar kroppsfix, några avsnitt av Glee, tedrickande och sånt där mysigt och sinnesstämningshöjande. Imorgon är det nämligen idrottsdag - curling står på schemat för mig och Henrik. Innan ett två timmar långt pass sådär mitt på dagen ska vi mysa med lyxfrukost inne i stan (vi har faktiskt tio månader imorgon, så man får allt fira!) och efter det blir det mys hos mig hela dagen. Ska försöka hinna med en liten löprunda också. Värt!
Kan inte annat än att säga att livet flyter på - och på ett bra sätt!
Mår ni bra?

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0