Nya jeans - blåa och svarta. Söta blusar. Enkelt matchade toppar. Stickat.
Vårfräscht. Mindre väska. Smycken. Underkläder. Tunikor. Klänning. Skor. Smink.

Finns mycket jag behöver och vill köpa. Jeans är det panik på - jag lyckas alltid göra sönder dem. Slita ut dem, rättare sagt. Köper sällan kvalitetsjeans, men cirka halvåret är för kort levnadstid tycker jag. Behöver lite nya tröjor och sånt också. Vårskor. Helst av allt hade ett par snygga, vita converse fått pryda mina fötter nu i vår men jag kan inte lägga så mycket pengar på ett par skor. Är ju nästan hela studiebidraget. Offer me a job, please! Vi får se vad jag hittar - imorgon ska jag försöka få mig en shoppingtur efter skolan i alla fall. Min garderob behöver verkligen fräschas upp, har knappt köpt några klädesplagg sedan november! Varit en massa nöjen och presenter som pengarna gått till, så nu får jag ha en måndag och tänka på mig själv lite. Hihi!

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: tack detsamma!:D



fin design btw:)

2011-02-27 @ 18:14:08
URL: http://jennifersund.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0