favoritmotivet mitt!
Mina fina!
Har haft en sjukt lång dag. Och inte är den slut än.. Jobbigt men jag har ändå något roligt framför mig - kör! Har redan hunnit med shopping, skola, pianouppvisning, gympalektionsplanering, dejt (jag och Hank var ju tvungna att fira att det var exakt ett år sedan vi hade vår första dejt!), laga middag och ta en 4 km lång löprunda. Ni förstår att jag är seg i både kropp och huvud. Kommer antagligen somna så fort jag kommer hem och placerar huvudet på kudden ikväll. Borde verkligen ta fram kläder och sånt inför imorgon nu, så att jag slipper göra det sen.
Förresten, det går sjukt bra med träning och ingen kaffegrejsen! Jag har redan hunnit springa tre gånger, tro det eller ej. Idag sprang jag 2 minuter snabbare än sist - också en grym känsla. Jag försökte liksom inte ens slå mig själv, men ändå så gick det som på räls. Jag och mina rälsar... Höhöhö.
Jag är lycklig i alla fall. Good to know. Längtar till helgen, men njuter ändå av att skolan är såpass seg att det inte tar så mycket på krafterna det skulle kunna göra.
Är allt fint med er med?

Kommentarer
Postat av: josephine

sv: hehe okej så du har alltså redan sommarjobb ? :) nej jag har eget företag så behöver inget sommarjobb :) kram

2011-01-26 @ 19:48:31
URL: http://joseephiines.blogg.se/
Postat av: annelie

jävlar dig var det fart på! härligt med så mycket gjort! :D springer du ute eller inne? jag måste köpa nya löpskor, PANIIIK, samt en klocka med puls och tidtagarur XD är också lite sport intresserad hehe (a)

2011-01-26 @ 20:00:03
URL: http://bodinsblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Beautiful angels!

2011-01-27 @ 19:56:00
Postat av: Anonym

Beautiful angels!

2011-01-27 @ 19:56:00
Postat av: Amy

Sorry, that was me :)

2011-01-27 @ 19:56:28

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0