Det har varit sjukt roligt att läsa alla era motiveringar. Inte så att jag har skrattat, men jag blir bara glad inombords när många av er skrivit så fina saker! Om hur ni vill ge bort ringen, peppa er själva eller bara ha den som ett fint minne. Det har varit extremt svårt att välja, man vill ju egentligen i första taget ge bort till de som verkligen "behöver" ringen. Dessutom har ju vissa av er två lotter! Men så igår kom det in en ny motivering. En motivering som jag helt enkelt inte kunde motstå, och som jag tyckte var bäst! Kommentaren var från Jimmy, och löd:

Jag kanske är lite blödig, men seriöst! Jag smälte som smör i sommarsolen. När jag kontaktade honom blev jag ännu mer glad att jag faktiskt valt rätt. Killen är helt överkär i sin flickvän! Jag hoppas att hans tjej blir lycklig när hon förstår att han ansträngt sig.. Japp, that's the key to my heart! Romantik, överraskningar och lycka.

Tack till alla er andra som varit med och tävlat. Bättre lycka nästa gång! Som ett litet tröstpris har jag bestämt mig för att länka er (med blogg) här nedanför.

 

♥ Elin ~ Frida ~ Jimmy ~ Natalie ~ Emma ~ Nicolina ~ Lindshe ~ Louise K ~ Ullah ~ Charlotte ~ Paivi ~ Asa ~ Becca ~ Lotta ~ Carola ~ Sofia ~ Siolia ~ Ann-Sofi ~ Helena ~ Maria ~ Mari ~ Elly ~ Anette ~ Polly ~ Moa ~ Marianne ~ Solbritt ~ Julia ~ Annelie ~ Frida ~ Lisa ♥ 

Dessutom: Tack till fina Julia och Juveliasmycken.se!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fin blogg du har =)

2011-01-08 @ 13:23:31
URL: http://silverninas.se
Postat av: juliciouz

vinnarna av dagens blogg är nu uppe, det kanske var just du som vann ;) http://juliahillgren.blogg.se/2011/january/dagens-bloggar-2.html

2011-01-08 @ 13:25:13
URL: http://juliahillgren.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0