gina tricot 199:-, finns dessutom i blått och brunblommigt!

Så himla fin! Fick en överraskning när jag gjorde ett kontoutdrag eftersom där befann sig en mycket större summa än jag vågade hoppas på. Nu när jag tänker efter har jag faktiskt inte köpt så mycket denna månad så det var väl för väl att pengarna fanns kvar. Inte ens en vecka tills nästa studiebidrag och jag har mer än hälften kvar. Way to go, Hanna! Imorgon ska dock en del spenderas på syskon som fyllt år, och förhoppningsvis även på denna vackra skapelse om jag hinner och orkar. Hoppas att den är lika snygg på som den verkar. Yummie!
Har haft en helt okejdag i skolan. Finns inte så mycket att säga. Drog en sväng till Lagerhaus med Ida och märkte att det var halva reapriset, plus ta 3 betala för 2, så blev en liten shopping där. Hihihi, som vanligt alltså. Ska snart åka iväg och handla lite med mamma innan middagen, och sedan blir det förhoppningsvis bara en vanlig myskväll. Orkar inte göra så mycket annat. Ska städa lite, men annars är jag ledig. Har ni haft en fin dag?

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström

Ha en bra torsdags kväll! :D

2011-01-20 @ 18:20:43
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

aj då hoppas du frisknar till snart :)

2011-01-20 @ 19:36:56
URL: http://linn-lay.se
Postat av: josephine

sv: okej vad sökte du för jobb då? :) nej sitter hemma bara :) kram

2011-01-20 @ 20:14:31
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0