Jag, Johanna och Clara är de tre till vänster. Galet snygga för en sådan 2 år sedan?
Titta bara på mig, längst bak! HAHA babyface.

Åh min dag! Tittade på underara min bästa väns bröllop med Mamma förut och den är ju hur bra som helst! Aldrig sett innan, men det är ju iofs sällan filmer med Julia Roberts går fel. Mumma på mister bästa vän också, haha!
Mina underbara Clara och Johanna har precis varit här. Först blev det god middag med Johanna (well, jag gillade den iaf. Jag hade ju gjort den!) och lite glass och tjöt och sånt där man måste ta ibland. Hon är min absoluta favorit-V.I.P! Jenny hann inte hit men istället skuttade góa Clara förnöjt in genom dörren i sin lilla lusekofta. Söte! Kvällen tog fart med popcorn och lite skönhetsfix - lite random sådär. Inte mig emot precis. Nu är jag dock sjukt trött, så ska sätta på min första kopp te för året och njuta till lite Vänner. Japp, det är typ en vana nu. Inte mig emot, det heller. Det är sällan några vänneravsnitt inte livar upp en, de är som grädde på moset i alla lägen. Ska försöka somna vid tolv för att imorgon vara tillräckligt pigg för en frisk morgonpromenad. Senare på dagen kommer Ida hit och vi ska baka så det står härliga till! Underbart! Sista dagen innan sista veckan på lovet ska bli toppen. 


Kommentarer
Postat av: Liisa

hejhej

fin blogg du har!

kolla gärna min blogg;)

2011-01-01 @ 23:22:47
URL: http://liisawt.blogg.se/
Postat av: Sevil

exakt! :D

2011-01-02 @ 00:12:50
URL: http://sevils.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

sv samma <3

hur mår du sötis? <3

2011-01-02 @ 01:11:33
URL: http://ssasas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0