Tiden flyger ju iväg. Har inte suttit vid datorn på typ.. två veckor? Crazy stuff! Livet är ju underbart och varför då slösa det vid datorn? Höhö. Sedan jag kom hem från P&L har min vecka tillsammans med Henrik runnit iväg so sand mellan fingrarna. Har gjort alla möjliga underbara saker. Drog till Skagen i torsdags bland annat. Sjukt mysigt och typ bästa tripen någonsin. Älskade Hank! The rest will be kept as a secret!

HAHA - roligaste och sjukaste händelsen bara. Fick en fluga eller något i ögat. Ögat svullnade upp. Började klegga och gegga. Rinna lite. Ännu mer svullet. Blårödaktigt. Röd ögonvita. Låter det sexigt? Well, tycker du att Quasimodo är sexig? Nja. Visade sig vara ögoninfektion så det blev att knata till farbror doktorn och få ögonsalva. Ser nästan normalt ut nu, men jag skojar inte när jag säger att det var det fulaste jag varit med om. Tandställningen är numera en barnlek.. Haha.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0