just nu

Känner mig jätteäcklig. Så himla kvavt och dött ute, känns det som. Haft jättelite skola idag, men ändå lång dag. Gått runt på stan med Ida och fixat lite ärenden. Använt mitt Coffee card på EP som jag fått i present. Träffat Johanna och Clara på Capuccino. Ska nog hoppa in i duschen innan det är dags för middag, och sedan blir det körrep inför körresan vi ska på i sommar. Kommer bli kul! 
Sitter och försöker komma fram till vilken kamera jag ska köpa. Vill ha en liten digitalkamera som jag kan ha med mig överallt. Hittat en Nikon och en Canon som jag är inne på, men kan inte bestämma mig för vilken. De är så lika men det kanske är smådetaljer som skiljs åt, som är viktiga. Ska fråga min kloka och mycket kamerakunniga kusin Malin om råd, innan jag bestämmer mig. Kommer säkert att bli grymt i vilket fall.

Mår ni bra?

Kommentarer
Postat av: Amy

You look good!

2011-06-14 @ 15:45:59

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0