Åh, vädret är underbart! Jag har vaknat upp bredvid finaste efter en kväll med våfflor och Bernhard & Bianca. Massa mys. Jag hade längtat hela veckan ♥
Dagen blir förhoppningsvis spenderad hos farmor och farfar med familjen. Jag ska försöka få dit lillkusinen också (som inte är så liten..) och försöka få till en liten fotorunda. Förra året, på påsk var det nog, var det superfint väder och vi fick galet mycket snygga bilder. Well, töntbilder också. Som den ovan. Men jag gillar't!
Kväll är halvplanerad och lite oklar. Earth hour ska spenderas bra! Var exakt ett år sedan första kyss med min Hank, tihi. Somnar i alla fall hos Henrik inatt. Sovmorgon imorgon, tack Gud för att vi äntligen får det.

Hur mår ni? Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe, ja, det vore ju trevligt om jag hann ta det lugnt när jag är sjuk, men jag har så sjukt mycket att göra just nu, så jag hinner liksom inte :P Men jag börjar friskna till som tur är :) Det var en ganska lugn städning också faktiskt, inget dansande med dammsugaren den här gången ;P



Härlig bild! Här är det också superfint väder!

2011-03-26 @ 10:51:23
URL: http://mejline.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0