Amanda, moi, Karl-Oskar och Josefine.
Extremt fula i fint vårväder, kan man sant säga.
Fast jag gillar oss ändå! Speciellt när vi är just fula.

Har varit och inlett veckan tillsammans med klassen i beachvolleyhallen långt bort i ingenstans. Fränt att det är typ hundra grader där inne och gosig sand. Blev så somrigt att jag och Josefine var tvugna att köpa McFlurry efteråt - mums. Tur att jag förbränt en del när jag varit ute och gått med Miranda i nästan två timmar. Har fått i mig lite mat nu och det är dags för plugg. Hej historia och mellankrigstid! Menmen, ju fortare jag lär mig desto mer kan jag på provet och så slipper jag vara lika nervös dagen innan. 

Hur har ni det där borta i vårsolen? Trots att det är kväll nu, då..

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: den filmen var verkligen otäck eftersom den är verklighetsbaserad, så sjukt!

har en ganska lugn vecka, självdå? :)

2011-03-28 @ 20:41:08
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: gud vad skönt med helg om man tänker efter! :D

2011-03-28 @ 20:46:28
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0