Tumblr_lgs9rxj3ju1qzjggvo1_500_large
Blaah, jag är så trött. Fast inte sömnig. Bara trött på en massa saker. Allt egentligen. Hade egentligen velat tillbringa kväll/natt hos Henrik men det var tydligen inte så bra idag. Suttit och pluggat med honom i några timmar och kom hem först nu så lite bra har väl dagen medfört i alla fall. Fast jag måste plugga mer. Och mer. Och mer... Usch! Orgeluppvisning imorgon som jag har smått panik för och matteprov på torsdag. Ouch! Det enda jag ser fram emot är onsdagen som ska tillbringas shoppandes med mormor och sedan pluggandes med Hank. Sedan är det liksom inget ljus i tunneln. Bara en massa måsten. Känns fruktansvärt meningslöst hela alltet, men det blir väl bra snart. I hope..

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv:

Okej, tack för tipset :)

Haha jaa jag såg det och tydligen kom inte allt med haha, men tack för svaren iallafall :D

2011-03-14 @ 19:59:16
URL: http://sofiak.blogg.se/
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-14 @ 21:20:19
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0