handsome

Gårdagen var grym! Fick med mig en klänning från Rut mfl.s provkollektion hem, vilket betydde att den vara gick på ynka 75 spänn. Passar perfekt till svarta jeans och skinnjacka, mumma. Jag ska visa när kameran min laddat klart.
Kom just hem från Henrik efter att ha somnat där efter kvällens bravader. Tack flickor! Idag blir en dag av måsten: plugga matte c, öva på piano och orgel, lära in lite engelskaglosor och annat plugg. Sjunga i kyrkan vid halv fyra. Tvätta och städa. Göra rent mig själv. Försöka fota min kaninbur som ska ut på blocket så jag kan få lite pengar för den. Lägga in musik på ipoden. Alla ni som har grym musik och inte har så mycket för er får mer än gärna skicka en massa góa låtar till mig på mailen. Desperat efter lite uppfräschning av min musiksmak! Maila [email protected] så blir jag mer än glad!

Hur underhåller ni er denna söndag?

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0