igår utanför operan

Igår var en bra dag, var inte hemma förrän elva på kvällen. Trött! Idag däremot - dålig dag. Kom hem efter att ha haft en lektion och gått en promenad. Lagade mat och städade hela huset, pluggade och somnade. Mådde sjukt dåligt och hade huvudvärk och illamående. Möttes av respektlösa kommentarer när jag vaknade, blev asledsen. Är skitsur nu och ingen förstår någonting. Panik! Alla är typ sura på alla och jag klarar inte av det mer. Ingenting man gör här är uppskattat. Man lever i sin lilla bubbla och låtsas att allt är bra. Och visst, ibland är det det. Men jag är så trött på allt fejkat. Jag vill ju må bra på riktigt, jämt. Vi har så olika krav och olika personligheter att vi inte passar ihop 24/7. Ooooorkar inte!
Massa plugg. Skjut mig. Kör också, så osugen eftersom huvudvärken fortfarande är kvar. Och illamåendet. Tänker inte äta mer idag, usch.
BLÄ

Kommentarer
Postat av: Miranda

<3

2011-03-24 @ 06:14:21
Postat av: Robert Cayden (Caydens.blogg.se)

SVAR: Haha nä det var en annan Hannah som vann! :D Sjukt mycket Hannor som var med och tävlade tycker jag haha. :O Kul att du var med i alla fall! :)



hoppas din dag blir bättre imorgon! Har någon sagt något speciellt elakt eller? :O



Kram!

2011-03-24 @ 15:35:07
URL: http://caydens.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0