sleeping beauty

Har bytt Håkan mot Maggio nu såhär på kvällen. Kören kändes bra idag, och jag tänker fortsätter kvällen i lugn och ro. Sista matteuppgifterna och sedan ska jag läsa på inför nationella i Engelska B på fredag. Kan sova till tjugo över nio imorgon så det är ingen stress med att somna. Hela dagen på mig att plugga imorgon eftersom jag bara råkar ha en lektion, så det känns gott. Ska försöka komma ut och springa om vädret tillåter också. Var ett tag sedan nu, hehe. Bara slappat och ätit en massa det senaste. Dags att ta tag i joggingen igen. Man mår ju så mycket bättre när man tränar! Jag märker det direkt. Sover bättre, har mer energi, är inte lika hungrig osv osv osv. Sånt gillar man ju.
Sov gott mina fina!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Tacktack :)



Haha, det är bra :P

2011-05-04 @ 22:56:09
URL: http://lifeofemmi.blogg.se/
Postat av: Ida

Svar; Nej det var Engelska A ^^

2011-05-05 @ 07:16:14
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0