me and Hank at Emmy's place! 

Kul att inget av tre inlägg kom upp igår.. Blogg.se spökar igen! Dagen har varit fruktansvärt hemskt. I alla fall början; matteprovet gick nog ändå helt okej, men jag var tvungen att stressa klart det för att hinna till min nästa lektion med prov även där. Det var helt sjukt svårt! Gehörs- och musiklära är inte min grej alltså. Jag är inte ens säker på att jag får G, och det är inte ofta. Kändes skönt att höra att de flesta dock tyckte att det var svårt. Men ändå - usch! Jag vill inte ens veta vad jag fått. 
Friidrott på gympan sedan - hatar det! Resulterade ändå i att jag var sjukt svettig och bestämde mig för att åka hem i gympakläder och ta en långpromenad. Sagt och gjort, jag drog med mig Johanna och promenerade lite. Gött, känns i benen redan faktiskt. 

Jag har bestämt mig för att kvällen ska bli bra. Har precis hoppat ur duschen och gjort mig fräsch. Lovat mig själv att inget plugg är tillåtet idag, utan bara gottande. Ska skriva önskelista (28 dagar kvar tills arton, baby!), blir grymt!

Har ni en fin dag?

Kommentarer
Postat av: DAISY

Tack så mycket! Jo det har du rätt i, därför är jag lite rädd...vill inte förstöra shortsen liksom! Hahah vill man vara fin så får man lida pin (om det nu blir fint...) Äh vi får se helt enkelt! :)

2011-05-09 @ 19:08:27
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: KNORKAN

Den är så fin, köpte den även i gult :)

2011-05-09 @ 20:10:26
URL: http://knorkan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0